eugenias.blogg.se

Varje ny dag är en gåva som bör nyttjas på bästa sätt:-)

Mitt i veckan

Publicerad 2013-12-04 20:19:00 i Allmänt,

Idag har varit en mellandag.... Jag vill alltid göra mitt bästa av dagen men idag vaknade jag med huvudvärk och kände mig allmänt seg. 
Jag började iaf jobba vid 7 och piggnade till. Mitt jobb innebär mycket utevistelse och idag var det kanonväder:-) 
Jag var ute mest hela förmiddan och det var jättebra för då kom energin tillbaka.
Efter ett par innetimmar så var jag ute igen tills jag slutade strax efter 5. Verkligen lyxigt med detta att kunna välja utomhusarbete när det är bra väder:-D
Efter jobbet gick jag och hämtade paket:
Mina nya snowboardskor:-)
I vinter ska det bli mest offpist. Mitt mål är 8 nya fjäll denna vinter. Det låter kanske lite men jag jobbar ju oftast 6 eller 7 dagars vecka så det är ett rimligt mål:-)
Nu ska jag ta en städrunda här inne och sen en promenadrunda ute innan jag säger tack för denna dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela