eugenias.blogg.se

Varje ny dag är en gåva som bör nyttjas på bästa sätt:-)

Hundnatt

Publicerad 2014-11-14 06:06:25 i Allmänt,

För andra natten i rad har hundarna hållt igång. Vet inte varför men nu är jag trött...
Igår var en totalt schemalagd dag;
jobba 6-17
övningsköra 17.05-17.50
skidträning med 4 ungdomar 18-19.20
möte 19.20-20.30
hundpromenad 20.40-21.30 ( med pannlampa )
Sedan städa och förbereda inför idag innan sova.
Jag var heltrött redan från morgonen igår och längtade till en ny nattchans till sömn.
Istället har jag legat och väst olika mindre glada fraser till hundarna mest hela natten. De har nog i sin tur tolkat varje ord som "Busa, busa,  busa".
Kl 5 gav jag upp och gick ut med dem istället och nu klockan 6 har jag precis startat jobba. Så färdigskrivet för denna morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela