eugenias.blogg.se

Varje ny dag är en gåva som bör nyttjas på bästa sätt:-)

Mitt i veckan

Publicerad 2014-11-12 21:41:54 i Allmänt,

Livet går sin gång och dag läggs till dag. Vart tiden försvinner förstår jag inte. Jag ligger hela tiden efter med någonting.
Idag har jag jobbat och träffat 2 kollegor. Alltid kul att ses. Sedan utvecklingssamtal med en extrason, allt var bra och han har höga betyg att vänta i idrott:-D
Sedan hundpromenad i snöyra och även kollat hur mycket sik det finns i ån nu. Massor!!! Fast små...
Ikväll har dottern fått skjuts till Momma där hon ville sova och jag har umgåtts med mina extrabarn. Först ut och köpa yllesockor som var efterfrågat och sedan till skyttehallen:-)
En god vän följde också med och vi var 3 av 4 som sköt, och det var sååå kul. Min extrason sköt till sig 47 av 50 poäng på en tavla och åkte hem med bronsmärket:-) 
Efter avslutat skytte så skjutsade jag hem ungdomarna och hade även samtal om hur kvällen varit.
Imorgon blir det skidträning, längtar redan:-D
Nu ska jag umgås lite med sonen och hans kusin innan jag ger upp för idag.
Tack för ännu en härlig dag.
 
En av våra härliga hundar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela