eugenias.blogg.se

Varje ny dag är en gåva som bör nyttjas på bästa sätt:-)

Dag 2 på semestern

Publicerad 2016-08-06 22:51:24 i Allmänt,

Nu har jag haft två första kanondagar på min semester. Igår for jag in till närmsta stad med lilla helgtjejen och mina döttrar. Den yngre tog hål i läppen och den äldre ville handla mat på storköp. Sedan for vi på donken och åt innan vi for hem. 
Igår eftermiddag köpte jag thaimat och åt med min yngsta dotter, min bonusson och lilla helgtjejen, fast hon var inte så imponerad av maten. Vi 3 andra hade en trevlig kväll. Idag har jag varit och hälsat på mina föräldrar samt hälsat på vår häst i beteshagen. Jag fick med mig 4 tjejer i varierande åldrar. Sedan blev det middag med samma sällskap här hemma. Min goda vän M kom och hälsade på en stund och sen gick vi en promenad med vagnen. Ikväll har jag och äldsta dottern softat och sett på tv. Känner hur jag laddar mina batterier.
 Köpte med jordgubbsbakelser till mina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela