eugenias.blogg.se

Varje ny dag är en gåva som bör nyttjas på bästa sätt:-)

The lonely

Publicerad 2016-08-03 22:51:11 i Allmänt,

Jag vet inte varför jag alltid har känslan av ensamhet. Jag har fler vänner än jag hinner träffa, flera av dom är från sitt håll bästa vän/väninna med mig vilket jag brukar jaka till. Hur kan jag känna mig som ensammast i världen rätt som det är... Jag tror att jag som person är upp och ner halva tiden och då glömmer jag alla människor jag har runt mig. Sedan är det lättare att bryta upp om man förtränger vad man har. Men ikväll har jag och mina 15 åringar iaf tittat på bio. Premiär av Suicade squad. Den var riktigt bra tyckte vi alla 3. Imorgon far min helg/lovpojke hem till sin förälder efter 2 veckors umgänge. Men det är bara tomt några timmar för sen hämtar jag min lilla helgtjej på förskolan och har några dar. Stora sonen som bor hemma far på festival imorgon så helgen blir med min tjej och lilla helgtjejen. Det blir lugnt och bra. Jag älskar livet med barn och ungdomar och vill alltid ha detta runt mig. Men imorgon är det jobb innan helgen börjar. Såg förresten en älg idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela