eugenias.blogg.se

Varje ny dag är en gåva som bör nyttjas på bästa sätt:-)

Mående

Publicerad 2016-09-18 22:12:42 i Allmänt,

Det går upp och det går ner var det nån som sjöng. Det är jag just nu. Idag bestämde jag mig för att fara 20 mil till närmsta större stad. Pigg, klar i huvudet och allmänt energirik började jag köra. Som tur var följde min man med. Efter ca 10 mil började dom härliga gäspningarna och höger öga började rinna efter varje ögonblink. Några minuter senare började illamåendet och magen ville vända sig ut och in. Det var bara att byta till passagerarplats och leta migränmedicin. Jag hittade 1 halvmosade tablett i handskfacket och svalde den med en halstablett. Sedan fällde jag ner sätet och låg och blundade och svalde för att inte kräkas resterande 10 mil. Väl framme var affären vi skulle på stängd.....! Jag ska aldrig mer åka utan att kolla upp öppentider innan vi far. Vi gick iallafall in på Ikea och åt mat och jag kände mig piggare. Sedan satte vi oss i bilen och min man körde de 20 milen hem igen medan jag försökte vila bort huvudvärken. Det var den här söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela